خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد؛

فرمانداران شخم زمستانی را هدایت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۱۹

نقش رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما در تشویق کشاورزان به شخم زمستانه، کمک کار فرمانداران است.

دکتر نجفی در نشست فرمانداران که صبح جمعه در ماسال بر گزار شد با اشاره به راهبردهای کلان مدیریت استان به اهمیت بخش کشاورزی گفت: فرمانداران شخم زمستانی را هدایت کنند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: گفتن از عملکرد دولت و پوشش خدمات دستگاه‌های اجرایی در مجموع، منجر به تقویت ارکان نظام، افزایش اعتماد عمومی و روحیه نشاط و امید در جامعه می‌شود.

نجفی با بیان اینکه در ملاقات عمومی، بیشتر مراجعات مردمی در زمینهٔ اشتغالزایی است، گفت: یکی از دلایلی که همواره در نشست‌های مختلف در زمینه سرمایه گذاری تاکید می‌شود پاسخ به نیاز‌ها و خواسته‌های مردم است.

نماینده عالی دولت در گیلان به اهمیت کشاورزی در استان اشاره کرد و لزوم آمادگی برای کشت برنج را متذکر شد و گفت: فرمانداران با همکاری جهاد کشاورزی شخم زمستانی را با جدیت پیگیری کنند.

دکتر نجفی نقش رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما در تشویق کشاورزان به شخم زمستانه را کمک کار فرمانداران عنوان کرد و گفت: حتما با استفاده از این فرصت فرمانداران با جدیت شخم زمستانی و صرفه جویی در مصرف آب را پی گیری کنند.

وی با اشاره به حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از دولت و رییس جمهوری گفت: حمایت‌های ارزشمند ایشان موجب افتخار و سربلندی همهٔ ما است.

دکتر نجفی همچنین برحضور مستمر مدیران در شهرستان‌ها تاکید ویژه کرد و گفت: فرمانداران گزارشی از میزان حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی از ابتدای امسال تاکنون را تا پایان هفته آماده وبه استانداری ارسال کنند.

وی همچنین اهمیت مقابله با پدیده تغییر کاربری اراضی را یادآور شد و گفت: به شدت با ویلاسازی در زمین‌های کشاورزی برخورد و از صدور هرگونه مجوز پرهیز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز