خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت ومعدن گیلان:

اعزام و پذیرش هیئت‌های اقتصادی و بازرگانی از اقدام‌های سازمان صنعت و معدن است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۲۰

امسال هیئت تجاری و دولتی روسیه و همچنین هیئت خبرنگاران جمهوری آذربایجان به گیلان سفر کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعزام و پذیرش هیئت‌های اقتصادی و بازرگانی را از اقدام‌های این سازمان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ نمایشگاه تخصصی داخلی در حوزه‌های صنعت، صنایع دستی، مبلمان، تخصصی دام و طیور و قطعات خودرو در استان برگزار شده است.

وی به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در مرداد ماه امسال در لاهیجان اشاره کرد و افزود: نمایشگاه مبلمان و لوستر توسط اتاق اصناف لاهیجان در این شهرستان برگزار شده است.

منتظری با بیان اینکه نمایشگاه ابزار یراق، ماشین‌آلات چوب و صنایع وابسته مردادماه امسال در رشت برگزار شد، تصریح کرد: نمایشگاه خانه معدن و نمایشگاه تخصصی برق، آب و فاضلاب و صنایع وابسته نیز در رشت برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، اعزام و پذیرش هیئت‌های اقتصادی و بازرگانی را از اقدام‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: امسال هیئت تجاری و دولتی روسیه و همچنین هیئت خبرنگاران جمهوری آذربایجان به گیلان سفر کردند.

وی با اشاره به شرکت اتاق بازرگانی رشت در اجلاس اتاق کشورهای اطراف دریای خزر، بیان کرد: اعزام هیئت بازاریابی به مسکو به منظور بازدید از نمایشگاه جهانی غذای مسکو از جمله فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در راستای اعزام هیئت‌های اقتصادی و بازرگانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز