خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی تجهیزات هلال احمر در طرح نجات زمستانه

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۰۷

امسال ۲۲ پایگاه ثابت و سیار این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانه استان مشارکت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از افزایش ۲۰ درصدی تجهیزات امدادی هلال احمر در طرح امداد و نجات زمستانه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا خصوصی ثانی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد ۱۴ پایگاه ثابت، هفت پایگاه سیار و موقت و یک تیم هوایی است.

وی افزود: در پایگاه‌های ثابت و سیار هلال احمر استان به ترتیب ۷۰ و ۲۱ نفر حضور داشته و به مسافران و هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، مجموع امدادگر و نجاتگر این جمعیت در طرح زمستانه استان را ۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: پایگاه‌های جاده‌ای ثابت و سیار هلال احمر به همراه تجهیزات در محور‌ها، گردنه‌ها و جاده‌های برف گیر و حادثه خیز استان از ۱۹ آذر تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری استقرار خواهند داشت.

وی در ادامه از افزایش ۲۰ درصدی تجهیزات امدادی هلال احمر در طرح امداد و نجات زمستانه سال جاری در استان خبر داد و افزود: افزایش خدمات امداد و نجات، خدمت رسانی مطلوب به مسافران و اسکان آن‌ها، بهره برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی امدادگران در ماموریت‌ها، افزایش ایمنی در راه‌های جاده‌ای، تغذیه اضطراری و تسریع در رسیدگی به تصادفات و نجات حادثه دیدگان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

خصوصی ثانی اظهارداشت: در قالب اجرای این طرح خدمات مختلفی مانند اسکان اضطراری، امداد رسانی و کمک‌های اولیه به مصدومان و مجروحان تصادفات و سایر سوانح به هموطنان ارائه خواهد شد.

طرح زمستانه استان گیلان با مشارکت پلیس راه، هلال احمر، حمل و نقل و پایانه‌ها، اورژانس، راه و شهرسازی و غیره اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز