خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه گیلان خبر داد:

میزبانی بقاع متبرکه شاخص گیلان از عزاداران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۰۲

برنامه اربعین حسینی در بقعه آقاسید جلال الدین اشرف و عزاداری‌های مردم به صورت زنده، از شبکه‌های استانی و کشوری پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری ویژه برنامه‌های اربعین حسینی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد قاسم‌پور ملومه روز امروز گفت: بقعه آقا سید جلال الدین اشرف در شهرستان آستانه اشرفیه از جمله بقاع متبرکی است که برنامه‌های اربعین حسینی به طور ویژه در این امام‌زاده برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه اربعین حسینی در بقعه آقاسید جلال الدین اشرف و عزاداری‌های مردم به صورت زنده، از شبکه‌های استانی و کشوری پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد: بقعه متبرکه خواهر امام رضا رشت، امام‌زاده ابراهیم و مرتضی ماچیان در رحیم آباد رودسر و آقا سید محمد کیاکلایه لنگرود از دیگر بقاع شاخص گیلان است که ویژه برنامه‌های اربعین حسینی برگزار می‌شود.

قاسم‌پور خاطر نشان کرد: سخنرانی، مداحی، عزاداری و قرائت زیارت اربعین حسینی از برنامه‌های ویژه در اربعین حسینی است و همچنین کتابچه زیارت اربعین حسینی و پیامبر اعظم(ص) بین عزاداران در مراسم اربعین حسینی در بقاع متبرکه استان گیلان توزیع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز