خبرگزاری کار ایران

با ۲۰ طرح پژوهشی؛

شرکت شهرک های صنعتی گیلان در نمایشگاه توانمندی های پژوهشی حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۴۰

سالانه ۴ پایان نامه مرتبط با صنعت، مورد حمایت قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: شرکت شهرک های صنعتی گیلان، با ۲۰ طرح پژوهشی در نمایشگاه توانمندی های پژوهشی حضور یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهشی با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه توانمندی های پژوهشی اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی های پژوهشی و فناوری استان گیلان با مشارکت دستگاه های اجرایی و با طرح های پژوهشی شده در هفته پژوهش برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه موقعیت مناسبی برای آشنایی بیشتر مردم با اهمیت پژوهش، نقش، جایگاه و تاثیر آن در اداره سازمان، اداره کشور و جامعه را دارد.

لاهوتی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی گیلان در سال های اخیر با حمایت از پایان نامه های دانشجویی مشکلات موجود در صنایع کوچک، حوزه های محیط زیست و خوشه های صنعتی را مورد پژوهش و مطالعه قرار داده است ادامه داد: بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مهم و بسیار خوب صنعتی و دانشگاهی یکی از مهمترین زیرساخت های دست یابی به توسعه پایدار است.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۴ پایان نامه مرتبط با صنعت، مورد حمایت قرار می گیرد یاداور شد: شرکت شهرک های صنعتی گیلان با ۲۰ طرح پژوهشی مطالعه شده در نمایشگاه توانمندیهای پژوهشی استان شرکت کرده است.

به گفته وی، عمده مطالعات و پژوهش های انجام گرفته با محوریت خوشه های صنعتی و مطالعات زیست محیطی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز