خبرگزاری کار ایران

رئیس حفاظت محیط زیست فومن خبر داد:

اجرای طرح آموزش تفکیک زباله خشک و تر در مدارس فومن

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۵۱

در این کارگاه نقش موثر کودکان در بهره مندی درست از محیط زیست و خسارات جبران ناپذیر تولید بی رویه زباله ناشی از بی توجهی به بازیافت و تفکیک از مبدا به طبیعت آموزش داده شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فومن از اجرای طرح آموزش تفکیک زباله خشک و تر برای دانش آموزان برگزیده مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن علی اصغر روشنی، امروز در جمع دانش آموزان اظهار کرد: در راستای داشتن محیط زیستی سالم و منابع آبی و خاکی پاکیزه، آموزش تفکیک زباله های خشک از تر برای ۶۰ نفر از برگزیدگان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان فومن برگزارشد.

وی افزود: در این کارگاه نقش موثر کودکان در بهره مندی درست از محیط زیست و خسارات جبران ناپذیر تولید بی رویه زباله ناشی از بی توجهی به بازیافت و تفکیک از مبدا به طبیعت آموزش داده شد.

روشنی تصریح کرد: آموزش تفکیک و جمع آوری زباله های خشک شامل کاغذ، مقوا، پلاستیک، فلزات، شیشه و لوازم برقی و زباله های تر شامل پسماندهای غذایی، سبزی، میوه، تفاله چای، اشغال مرغ و گوشت، پوست تخمه و… برای کودکان تشریحشد.

گفتنی است در پایان کارگاه، کودکان کاردستی هایی نیز با همین مضامین ساختند تا تاثیر بسیار مهم آنها در کاهش آلودگی و تخریب محیط زیست را بیاموزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز