خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه گیلان:

فرودگاه گیلان در کمیته مرز استان عضو نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۴۰

طرح جامع فرودگاه سردارجنگل که به یکی از مولفه های توسعه حمل و نقل هوایی استان محسوب می شود و در اولویت برنامه مسئولان استان باشد.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به عضو نبودن این فرودگاه در کمیته مرز استان، خواستار تشکیل جلسات کمیته حمل و نقل هوایی برای تصمیم سازی و یا تصمیم گیری مدبرانه در جهات گوناگون حمل و نقل هوایی در استان شد.

به گزارش ایلنا از رشت،فتاح رضوانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: طرح جامع این فرودگاه در روزهای اخیر توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور ابلاغ شده است.

وی این طرح را شامل توجیهات فنی، حمل و نقلی، اقتصاد و کاربری اراضی عنوان و بیان کرد: فرآیند طرح یادشده امکان مشارکت نهادها و بخش عمومی در طرح های توسعه ای یک فرودگاه را فراهم می کند.

رضوانی اظهار کرد: اگر در شرایط کنونی مدیران ارشد استان این موضوع را در اولویت کاری قرار ندهند، در آینده نه چندان دور گیلان از حیثحمل و نقل هوایی که از شاخص های توسعه هر استان محسوب می شود دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: چنین طرحی چارچوبی برای برنامه های توسعه فرودگاه و در برگیرنده نیازهای کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت است.

رضوانی، از فرودگاه رشت به عنوان تنها دروازه ورودی هوایی استان یاد کرد و با اشاره به عضو نبودن این فرودگاه در کمیته مرز استان، خواستار تشکیل جلسات کمیته حمل و نقل هوایی برای تصمیم سازی و یا تصمیم گیری مدبرانه در جهات گوناگون حمل و نقل هوایی گیلان شد.

به گفته رضوانی، کمیته حمل و نقل هوایی از سال ۹۱ تشکیل شده بود اما با توجه به تغییرات در مدیریت اجرایی استان، انتظار داریم نشست های این کمیته از سر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز