خبرگزاری کار ایران

با حضور محققان مراکز پژوهشی کشور

نخستین همایش ملی «شیمی و فناوری نانو» در واحد رشت آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۲۷

۳۰۶ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال و از بین آنها ۲۱۰ مقاله پذیرفته شده است.

نخستین همایش ملی «شیمی و فناوری نانو» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بعد از ظهر امروز در حاشیه آغاز به کار نخستین همایش ملی «شیمی و فناوری نانو» در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این همایش به مدت دو روز در رشت برگزار می‌شود.

حسین فلاح باقرشیدایی، برگزاری همایش مذکور را به منظور ارتقای سطح علمی پژوهشگران کشور و ایجاد محیط مناسب برای هم‌اندیشی علمی عنوان کرد.

وی گفت: این همایش با هدف تبادل پژوهش‌های متخصصان و پژوهشگران با حضور اساتید، پژوهشگران و علاقه‌مندان رشته شیمی به مدت دو روز ۱۲ و ۱۳ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، محققان مراکز پژوهشی و صنعتی کشور و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها در این سمینار حضور دارند، ادامه داد: ۳۰۶ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال و از بین آنها ۲۱۰ مقاله پذیرفته شده است.

دبیر علمی نخستین همایش ملی «شیمی و فناوری نانو» با اشاره به اینکه در مدت دو روز ۱۵ مقاله در واحد رشت به صورت سخنرانی ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: بقیه مقاله‌ها به صورت پوستر در واحد رشت ارائه شده است.

وی برخی از اهداف برگزاری همایش مذکور را برشمرد و افزود: آشنایی هر چه بیشتر محققان و علاقه‌مندان با آخرین دستاوردهای علمی در زمینه‌های مختلف شیمی و فناوری نانو و نیز گسترش همکاری و تبادل نظر بین مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و صنعتی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

فلاح باقرشیدایی، ایجاد پویایی و انگیزه مشارکت در فعالیت‌های علمی دانشجویی برای دانشجویان و معرفی صنایع نانو کشور از طریق برگزاری نمایشگاه‌های جنبی صنایع فعال را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز