خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

مسابقه های قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی در گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۵۵

نفرات برتر این رقابت ها به مسابقه های مرحله استانی قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان دعوت می شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: صبح امروز مسابقه های قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد.

مجید مشکبید امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رشت، با اعلام این خبر، افزود: این دوره از مسابقات امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۵ واحد و مرکز دانشگاهای آزاد اسلامی گیلان برپا شد.

وی اظهار کرد: مسابقه های قرآن و عترت ویژه اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی در چهار بخش ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، نهج البلاغه، زندگانی چهارده معصوم و ترجمه و تفسیر قرآن کریم برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان نیز در بخش های احکام، تفسیر قرآن کریم، زندگانی ۱۴ معصوم، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا، جامعه کبیره، نماز، زندگی پیامبر، نهج البلاغه، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی و ترجمه به زبان فارسی رقابت کردند.

مشکبید یادآور شد: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقه های مرحله استانی قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان دعوت می‌شوند.

گفتنی است، بیش از۴۶هزار دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز