خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رودسر:

پروژه دفع آب های سطحی رودسر ۲۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۱۶

با وجود رودخانه حسین آباد در ضلع غربی منطقه با عملیاتی کردن این پروژه می توان مشکلات موجود را به نحو شایسته ای مرتفع کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر گفت: برای اجرای پروژه دفع آب های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی در دو شهرک شهید رجایی و احمد آباد این شهر ۲۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش ایلنا از رودسر،اسماعیل صفری امروز در حاشیه بازدید از این مناطق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای برون رفت از این معضل حیاتی و به منظور ایجاد رفاه و آسایش برای ساکنین این دو شهرک که حدود یک هزار خانوار در آن سکونت دارند می طلبد این طرح هر چه زودتر عملیاتی و اعتبار آن از محل منابع دولتی تامین شود.

وی وضعیت کنونی را در این دو شهرک پذیرفتنی و قابل تحمل ندانست و بیان کرد: در زمان بارش باران امکان تردد اهالی با مشکل جدی همراه بوده ضمن اینکه برای ساکنین منطقه نیز دشواری های متعددی را ایجاد می کند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی، لوله گذاری و ایجاد شبکه دفع آب های سطحی کمک شایانی برای ساکنین منطقه ایجاد می کند.

به گفته صفری، با وجود رودخانه حسین آباد در ضلع غربی منطقه با عملیاتی کردن این پروژه می توان مشکلات موجود را به نحو شایسته ای مرتفع کرد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز