خبرگزاری کار ایران

رئیس ارشاد اسلامی لنگرود خبر داد:

برگزاری نخستین همایش شعر سراسری ایتام در لنگرود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۲۰

این همایش در دو بخش شعر کلاسیک و شعر نو(نیمایی، آزاد و…) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود از از برگزاری نخستین همایش شعر سراسری ایتام با عنوان «شعر من چتری برای تو» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود سهراب مقدسی، امروز در جلسه شورای فرهنگی این شهرستان با اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین همایش سراسری ایتام با عنوان «شعر من چتری برای تو» ۱۴ اسفند ماه سالجاری در شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.

وی ترویج اخلاق اسلامی و تشویق به کسب اخلاق معنوی، صفات نیکو و ستوده پیامبر اکرم(صل الله علیه و اله) را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

این مسئول افزود: علاقمندان می‌توانند اشعار خود را در وصف یتیم و یتیم نوازی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: این همایش در دو بخش شعر کلاسیک و شعر نو(نیمایی، آزاد و…) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شاعران علاقمند می‌توانند در هر دو بخش حداکثر ۲ اثر تا ۳۰ بهمن ماه ۹۳ به دبیرخانه این همایش واقع در لنگرود - پارک فجر - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و یا با تکمیل فرم ثبت‌نام همایش و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی(langroudhafez. blogfa. comوlangroudhafez @ yahoo. com) مراجعه کنند.

مقدسی خاطرنشان کرد: این همایش از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با همکاری انجمن شعر و ادب حافظ و موسسه خیریه الزهرا(سلام الله علیها) این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: به ۶ اثر برگزیده هیات داوران، جوایز نفیس، لوح تقدیر و تندیس همایش و نیز به ۲۰ اثر منتخب لوح تقدیر و جوایزی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز