خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

مردم از طریق سامانه تلفنی ۱۶۹۰ شکایت‌های پزشکی خود را ثبت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۶۲

از زمان راه اندازی این سامانه در گیلان، تاکنون هیچ شکایتی در سامانه ۱۶۹۰ گیلان ثبت نشده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۶۹۰ شکایت‌های خود را درباره تخلف در تعرفه‌های پزشکی ثبت کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدتقی آشوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از زمان راه اندازی این سامانه در گیلان، تاکنون هیچ شکایتی در سامانه ۱۶۹۰ گیلان ثبت نشده است افزود: البته تماس‌هایی مربوط به فعالیت ۱۶۹۰ از سوی مردم استان گیلان انجام گرفته اما هیچ کدام مربوط به شکایت نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در رابطه با رعایت دریافت تعرفه‌های خدمات پزشکی در گیلان و عدم شکایت مردم این استان اظهار کرد: برگزاری جلسات مختلف با روسای بیمارستان‌های خصوصی و دولتی، کلینیک‌ها و گفت‌و‌گوی چهره به چهره با پزشکان با موضوع رعایت دریافت تعرفه‌ها از اقدامات انجام گرفته در استان گیلان همزمان با راه اندازی خط تلفن ۱۶۹۰ بوده است.

به گفته وی؛ تمام اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند علاوه بر روش‌های موجود از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۶۹۰ یا ثبت شکایت در سایت اینترنتی به نشانی www. ۱۶۹۰. ir، گزارش‌های خود را اعلام و کد رهگیری دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز