خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی گیلان:

بیش از ۱۵هزار کودک گیلانی در مهدکودک نگهداری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۲۲

بیش از نیمی از مردم استان با بهزیستی در ارتباط هستند.

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت:۴۹۴مهدکودک در استان فعال هستند.

به گزارش ایلنا، حسین نحوی نژاد در جلسه مدیران شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان که پیش از ظهر امروز در بهزیستی برگزار شد،گفت: سازمان بهزیستی سازمانی دانش محور، خلاق و هوشمند است که با ایجاد فرصتهای برابر برای تمامی گروههای هدف، در دستیابی به خدمت مطلوب زمینه ارتقای توانمندی بهبود سلامت را ایجاد می کند.

وی افزود: این سازمان به پشتوانه نیروی تخصصی کارآمد و با ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی و با بکارگیری ۹۵۰ پرسنل توانمند در ۱۶ شهرستان، بر عملکرد بیش از ۱۰۰۰ مرکز غیردولتی نظارت می کند.

وی خدمات گیرندگان سازمان بهزیستی را بیش از ۵۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در این سازمان به ۳۴ هزار پرونده در حوزه اجتماعی خدمات ارائه می شود.

نحوی نژاد با بیان اینکه اعتبارات سال گذشته این سازمان حدود ۴۶ میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: سال گذشته توسط این سازمان در حوزه اجتماعی به ۴۸۱ نفر، در حوزه توانبخشی به ۶۷ نفر، در بخش پیشگیری به ۱۵۴ نفر، موسسات غیرانتفاعی به ۹۱ نفر و در مجتمع خدمات شهری و روستایی به ۵۲ نفر خدمات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ۴۹۴ مهدکودک در استان فعال هستند خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار و ۳۸۴ کودک در این مهدهای کودک نگهداری می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز