خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاستگذاری سما گیلان خبر داد:

آغاز اجرای طرح تبدیل زباله به انرژی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۹۴

ما وظیفه داریم ضمن توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، دنبال فعالیت‌ها و اهدافی باشیم که ارزش ملی و سازمانی داشته باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما گیلان از آغاز اجرای طرح دانش بنیان تبدیل زباله به انرژی در گیلان به عنوان نخستین استان در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رحمت‌علی صابری‌ حقایق، ظهر امروز در دیدار با اساتید بسیجی و اعضای شورا و پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما در استان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج دارای مشخصه‌های منحصربه‌ فردی از جمله جوانی، فراگیر بودن در عرصه‌های مختلف مانند دانش‌آموزی، دانشجویی، فرهنگی، اصناف و… است.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های اساسی بسیج، داوطلبانه بودن آن‌ها در انجام فعالیت‌ها است، افزود: در سما که به عنوان سازمان همیار آموزش و پرورش مطرح است، از ویژگی‌های بسیج استفاده بهینه می‌کنیم.

صابری‌حقایق با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در دهه چهارم و سازمان سما در دهه سوم عمر خود به دنبال توسعه کیفی فعالیت‌ها است، تصریح کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان، کارآفرینانه، فرهنگی، ورزشی و توسعه این فعالیت‌ها در اولویت برنامه‌های سازمان سما قرار دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری سما گیلان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های دانش‌بنیان دارای ارزش ملی هستند، افزود: در این راستا گیلان به عنوان نخستین استان در سطح کشور طرح تبدیل زباله به انرژی را آغاز کرده و با توجه به متغیر بودن محیط باید روی منابع موجود از جمله بسیج تمرکز کنیم و از این نهاد برای بهینه‌سازی سازمان بهره ببریم.

وی با اشاره به فرمان ۲۴ بندی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نگاه تیزبینانه خود به تمام لایه‌های جامعه توجه کرده‌اند و در بند آخر بر اصل استانداردسازی فعالیت‌ها تأکید داشتند.

صابری‌حقایق ادامه داد: وظیفه داریم ضمن توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دنبال فعالیت‌ها و اهدافی باشیم که ارزش ملی و سازمانی داشته باشند.

علیرضا آزادبر، دبیر شورای سیاستگذاری سما گیلان، نیز در نشست مذکور با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج، این نهاد را سبب افتخار و یاری رسان آموزشکده‌ها در رسیدن به اهداف و برطرف شدن مشکلات موجود عنوان کرد.

مسئولان کانون بسیج اساتید و دانشجویی آموزشکده‌های سما گیلان در نشست مذکور ضمن معرفی و تشریح عملکرد واحدهای زیر مجموعه خود، مشکلات پیش روی فعالیت‌های کاری خود را با رئیس شورای سیاستگذاری سما گیلان در میان گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز