خبرگزاری کار ایران

در نشست معاونان شهرداری رشت مطرح شد؛

راه‌اندازی سازمان بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۶۷

تشکیل و راه اندازی سازمان به‌سازی و نوسازی بافت های فرسوده و تحویل طرح تفصیلی سه منطقه تا پایان امسال از جمله اقدامات شهرداری است.

راه اندازی سازمان بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده رشت در نشست شورای معاونان شهرداری این شهر مطرح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست شهرداری رشت در نشست شورای معاونان بر لزوم برنامه ریزی صحیح درخصوص به ثمر رسیدن پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: قطعاً هر اقدام ماندگاری که برای شهروندان انجام دهیم ثمرات آن را در جای جای شهرمان خواهیم دید و نتایج آن در حافظه این شهر ثبت می‌شود.

کریم سرپرست افزود: اگر با همدیگر فکری کنیم وعمل کنیم می‌توانیم در کوتاه مدت خدمات بزرگی انجام دهیم و اهداف موثری را موجب شویم.

در ادامه مهندس نوروزی معاون معماری و شهرسازی به برنامه‌های عمده تا پایان سال اشاره کرد و گفت: تشکیل و راه اندازی سازمان بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و تحویل طرح تفصیلی سه منطقه تا پایان امسال از جمله اقدامات است.

بهارمست، معاون خدمات شهری، نیز به شروع کار اجرایی بازپیرایی فضای سبز پارک می‌خک - پارک سمیه - احداثفاز دوم فضای سبز پارک گلها - کاشت گل‌های فصلی - بازپیرایی فضای سبز پارک میثم - حفر چاه عمیق بوستان مفاخر – ارتقاء سیستم روشنایی پارک توحید - برپایی جایگاه‌های عرضه میوه نوروزی - احداثزباله سوز در صورت اخذ مجوزهای لازم از اداره کل محیط زیست - احداثتصفیه خانه شیرابه سراوان – فرهنگسازی درخصوص تفکیک زباله و… اشاره کرد.

رسولیان معاونت محترم فنی و عمرانی نیز در خصوص لایروبی نقاط حساس سطح شهر با ۶ اکیپ – روند اجرایی پروژه رشتیان – مشخص شدن وضعیت ورودی شهر گزارش ارائه دادند و در ادامه به پروژه‌های الویت دار حوزه فنی و عمرانی تا پایان سال از قبیل ایجاد پل دوم زرجوب به تختی - آمادگی جهت اجرای روکش معابر درجه ۱ و ۲ – شروع عملیات اجرایی برای پروزه هدایت آب‌های سطحی در ۴ نقطه شهر و فراخوان ۱۰ نقطه دیگر تا بهمن ماه - تکمیل کنار گذر زرجوب به تختی - ساماندهی خیابان منتهی به آرامگاه میرزا و ایجاد پیاده راه در مسیر مذکور با شرط روان سازی ترافیک– ادامه پروژه رصدخانه – ساماندهی باند برگشت جاده جیرده مطالبی بیان کردند.

طلیسگر، معاونت حمل و نقل و ترافیک، نیز درخصوص خط ویژه اتوبوس و فاز اول آن از مسیر بازار تا مصلی و فاز دوم از مصلی تا میدان گیل - طرح جامع حمل و نقل – پل‌های عابر پیاده گزارشی بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز