خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مخابرات گیلان خبر داد:

آمادگی تعامل با اپراتور و بهره برداری از مرکز داده گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۰۲

مدیرعامل مخابرات گیلان از آمادگی مخابرات گیلان برای تعامل با اپراتور و بهره برداری از مرکز داده گیلان و تلاش برای اجرای تعهدات افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان گفت: تا پایان سال جاری فاز دوم خدمات نسل سوم تلفن همراه در چهار شهر گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از رشت،رضا خضردوست با تاکید بر آمادگی مخابرات گیلان برای همکاری در جهت توسعه حوزهICTاظهار داشت: خوشبختانه با تلاش به عمل آمده و پشتکار همکاران شرکت مخابرات استان در شش ماهه اول سال ۹۳ نسبت به مدت مشابه عملکرد تجمعی با رشد قابل ملاحظه ای داشتیم و رتبه ۱۲ کشوری را بدست آوردیم که از حیثتوسعه فنی رتبه هفتم کشور را در اختیار گرفته و تلاش خواهیم نمود به رتبه در خورشان استان و مردم عزیز استان برسیم.

وی افزود: با پایان انحصار خدمات نسل سوم با برنامه ریزی به عمل آمده و تامین تجهیزات ۴۴ سایت فعال در رشت راه اندازی و قصد داریم تا پایان سال و در فاز دوم شهرهای لاهیجان، بندر انزلی، آستارا و لنگرود نیز پس از تامین تجهیزات به بهره برداری برسانیم.

مدیر عامل مخابرات گیلان سرقت کابل های مخابراتی را از مشکلات آن شرکت برشمرد و اظهار داشت: هماهنگی لازم با مراجع انتظامی، بسیج و قضایی به عمل آمده تا شاهد رفع این مشکل باشیم با اینحال علیرغم ایجاد مشکلات فراوان با تمهیدات به عمل آمده سعی شد تا کابل به موقع تامین و مردم عزیز با مشکل روبرو نشوند.

خضردوست اعلام کرد: در صورت حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی ارائه خدماتWIFIجهت توسعه بسته اینترنتی را داریم چرا که توسعه تکنولوژی در گیلان از اهداف ماست و امید دارم با تعامل کلیه حوزه های ارتباطی این مهم تحقق یابد.

وی از آمادگی مخابرات گیلان برای تعامل با اپراتور و بهره برداری از مرکز داده گیلان و تلاش برای اجرای تعهدات برای افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز