خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان:

نمایندگان مجلس در انتخاب وزیر علوم درست‌ عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۲۴

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان گفت: ما باید در شرایط کنونی به گونه‌ای برخورد کنیم تا در تعامل با نمایندگان از آن‌ها بخواهیم که در مورد انتخاب وزیر علوم درست‌ عمل کنند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان گفت: ما باید در شرایط کنونی به گونه‌ای برخورد کنیم تا در تعامل با نمایندگان از آن‌ها بخواهیم که در مورد انتخاب وزیر علوم درست‌تر عمل کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمدی در نشست ماهانه اعتدال گرایان گیلان که در دفتر حزب اعتدال و توسعه این شهر برگزار شد اظهار کرد: ما خدمتگزار این مردم و نظام هستیم و تلاش همگی ما باید این باشد که با هرگونه گرایش فکری اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدال گرا در خدمت این نظام و این مردم باشیم.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم محورهای وفاق را بین گرو ه‌های مختلف ایجاد کنیم که ممکن است در بخشی از زمینه‌ها با هم اختلافاتی داشته باشیم ولی در خصوص برخی از مسائل از جمله منافع ملی، امنیت کشور و حفظ ارزش‌ها با همدیگر اختلاف نظری نداریم.

محمدی با اشاره به اینکه امنیت ملی مورد وفاق همه گروه‌ها است ادامه داد: اگر ما امنیت نداشته باشیم دیوار خانه اصولگرا و هم دیوار خانه ما ناامن می‌شود پس محورهایی برای توافق موجود است؛ که این می‌توانند ما را به یکدیگر نزدیک کند و در خصوص ارزش‌ها هم به نظر من نباید بین گروه‌های مختلف این همه فاصله وجود داشته باشد تا جایی که نتوانند کنار همدیگر بنشینند و صحبت‌های یک دیگر رابشنوند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان با بیان اینکه ‌تمام تلاشمان این است که طیف‌های مختلف را برای نزدیکی با یکدیگر به پشت این تریبون دعوت کنیم تصریح کرد: در این راستا از دوستان اصولگرا(کما اینکه این اتفاق دوبار افتاده است) و اصلاح طلب دعوت به عمل آمده و می‌آید تا یک تعامل و ارتباط فکری بین ما ایجاد شود تا از همین منظر روندی را در این استان ایجاد کنیم که به اصطلاح یار شاطر مدیران باشیم نه بار خاطر خدمتگزاران استان.

وی با تاکید براینکه جریان‌های سیاسی نباید دنبال حاشیه سازی و مسئله سازی باشند اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که فضای استان را آرام نگاه داریم و طوری تدبیر کنیم تا فضای استان به سمتی نرود که درگیری و ماجرا جویی پیش بیاید و دود آن به چشم مردم این استان برود.

به گفته محمدی، ما باید این پیام را به همه برسانیم که ما با هیچ کسی دشمنی نداریم و شاید رقابت وجود داشته باشد اما دشمنی خیر، ما حرف خودمان را می‌زنیم و حرف دیگران را هم حاضریم بشنویم.

دبیر تشکیلات حزب اعتدال و توسعه در گیلان به برگزاری انتخابات نمایندگان مجلس در سال آینده اشاره کرد و گفت: ‌ما در سال آینده انتخابات را در پیش رو داریم انتخاباتی که فوق العاه مهّم است؛ شما نگاه کنید دولت تا به اکنون سابقه نداشته است که در مورد یک وزارتخانه چند تا وزیر را معرفی کند و به شکل فاجعه انگیزی مانند هفته گذشته وزیر پیشنهادی رای نیاورد این امر خیلی حرف برای گفتن دارد.

وی افزود: من نمی‌گویم که سکوت کنیم و بگوییم که با این نمایندگان کاری نداشته باشیم تا همه نمایندگان در دوره آینده توسط مردم تغییر کنند، ما باید در شرایط کنونی به گونه‌ای برخورد کنیم تا از تعامل با نمایندگان از آن‌ها بخواهیم که درست ترعمل کنند و انتظاری که مردم از نمایندگان مجلس دارند این است که پیام مردم را بگیرند مردم در یک دوره‌ای خواسته‌ها و انتظارات دیگری داشتند ولی اکنون خواسته‌هایشان مسئله و موضوع دیگری است.

محمدی با بیان اینکه استدعای من از نمایندگان مجلس استان و کشور تشخیص درست خواسته مردم است افزود: این مکانیزم را باید احزاب، صنوف و جریانات سیاسی ایجاد کنند و رسانه‌ها ورود کنند از نمایندگان خواسته‌ها و انتظارات مردم را مطالبه کنند زیرا رسانه‌ها چشم و چراغ مردمند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز