خبرگزاری کار ایران

معاون امور فرهنگی بنیاد نخبگان کشور:

حمایت سرمایه‌گذاران از ایده‌های مخترعان الزامی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۵۶

حمایت سرمایه‌گذاران از ایده‌های مخترعان الزامی است زیرا مخترع به تنهایی نمی‌تواند تجاری سازی کند.

معاون امور فرهنگی و برنامه‌ریزی بنیاد نخبگان کشورگفت: حمایت سرمایه‌گذاران از ایده‌های مخترعان الزامی است زیرا مخترع به تنهایی نمی‌تواند تجاری سازی کند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدحسن حسینی، در افتتاحیه جشنواره نوآوری وشکوفایی کوهساران که در سالن اجتماعات اداره کل محیط زیست گیلان برگزار شد اظهار کرد: ایده خوب ایده‌ای است که قابلیت تجاری سازی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهساران از سال ۸۹ آغاز به کار کرده است گفت: از سال ۸۹ تاکنون ۲هزار و ۳۰۰ ایده از سراسر کشور در سطح سه انتخاب شده و با هدف تجاری سازی تاکنون ۲۰طرح در سطح دو پذیرفته شده است و در سطح یک طراح‌ها خیلی محدود است.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: این جشنواره با هدف تولید ثروت در کشور برنامه‌ریزی شده است و برای ارتقاء این جشنواره و موفقیت نخبگان نیازمند همکاری سرمایه‌گذار در بخش خصوصی و نیمه خصوصی هستیم تا طرح‌های ارائه شده در کشور قابلیت تولید یابد.

حسینی خاطرنشان کرد: قرار نیست مخترعی که ایده‌ای را اختراع کرده خود دنبال بازار کار باشد بلکه باید ارگان‌های ذی ربط به‌ویژه بخش‌های خصوصی و نیمه خصوصی زمینه ارتباط با مخترع را فراهم کنند تا شاهد پیشرفت و توسعه در کشور باشیم در غیر این صورت موفق نخواهیم شد.

معاون امور فرهنگی و برنامه‌ریزی بنیاد نخبگان کشور تصریح کرد: امروز کشور نیازمند تولید ثروت است و در این راستا باید از نخبگان و افرادی که ایده تولید می‌کنند، حمایت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز