خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خبر داد:

برگزاری همایش «منشور عزت» در رودسر

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۵۰

همزمان با اولین روز از ماه صفر و ورود کاروان اهل بیت(ع) به شهر شام، همایش منشور عزت در آستان مقدس امامزادگان ماچیان شهرستان رودسر برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: همزمان با اولین روز از ماه صفر و ورود کاروان اهل بیت(ع) به شهر شام، همایش منشور عزت در آستان مقدس امامزادگان ماچیان شهرستان رودسر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، در خصوص برپایی این همایش گفت: با توجه به همزمانی ورود کاروان اهل بیت(ع) به شهر شام، در اول ماه صفر‌المظفر و خطبه‌خوانی حضرت سجاد(ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در کاخ یزید‌(لعنت‌الله‌علیه) و محکومیت خاندان بنی‌امیه، قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، همایش منشور عزت به میزبانی آستان مقدس امامزادگان ماچیان شهرستان رودسر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی ماه صفر از همان نخستین روز آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی بقاع متبرکه از اهداف برگزاری این برنامه‌هاست و همچنین برگزاری این چنین همایش هایی باعثخواهد شد که ابعاد فلسفه قیام و فرهنگ عاشورا برای مردم ما مشخص شود.

حجت الاسلام عادلی با اشاره به اینکه این همایش با هدف تبیین قیام امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این همایش روز دوشنبه ۳ آذرماه ۹۳ همزمان با اولین روز از ماه صفر در آستان مقدس امامزادگان ماچیان شهرستان رودسر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز