خبرگزاری کار ایران

با حضور دانش آموزان ۱۱۰مدرسه برگزار می‌شود؛

المپیاد بزرگ دوچرخه سواری در شهرستان بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۳۳

اولیاء دانش آموزان و علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس هیئت دوچرخه سواری بندرانزلی ۰۹۱۱۶۱۶۱۶۹۱ تماس بگیرند.

مشاور هیئت دوچرخه سواری گیلان و دبیر هیئت دوچرخه سواری بندرانزلی از برگزاری المپیاد بزرگ دوچرخه سواری با شرکت دانش آموزان ۱۱۰ مدرسه در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از انزلی، آلن پطروسیان با اعلام این خبر اظهار کرد: این المپیاد در دو گروه دختران و پسران به صورت جداگانه در چهار رده اول و دوم دبستان، نونهالان سوم تا پنجم دبستان، آینده سازان، راهنمایی و دبیرستان به مدت یک هفته از ساعت هشت صبح پنجشنبه ۲۹ آبان در ورزشگاه تختی بندرانزلی آغاز می‌شود.

وی هدف از این اقدام ورزشی را فرهنگ سازی عمومی و تشویق عملی شهروندان به استفاده از دوچرخه برای بهبود سلامت افراد جامعه و ارتقای کیفیت زندگی شهری، استعدادیابی برای پرورش قهرمانانی از این شهرستان برای حضور در میادین استانی، کشوری و بین المللی عنوان کرد.

پطروسیان یادآور شد: شرایط ثبت نام و آیین نامه فنی مسابقات با هماهنگی و همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش پرورش بندرانزلی برای مربیان ورزش و مدیران مدارس و هم چنین دانش آموزان شرکت کننده ابلاغ شده و ناظران هیئت دوچرخه سواری بندرانزلی طی یک هفته دوره ثبت نام به مدارس مراجعه و ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم فنی دوچرخه سواری به دانش آموزان بر روند اطلاع رسانی و ثبت نام نظارت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رده بندی مسابقات با تقدیم لوح تقدیر، مدال، جام و جوایز به افراد دارای توانایی بیشتر صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: سکوی قهرمانی مدال اول تا سوم(در چهار مقطع سنی) برای ۱۲ دوچرخه سوار، سکوی مدال نظم و اخلاق(اول تا سوم) برای سه دوچرخه سوار، سکوی مدال تیم جهت مربیان تیم‌ها(اول تا سوم) برای سه مربی، سکوی مدال تیم دارای بالا‌ترین درصد استفاده کلاه دوچرخه سواری، جهت مربیان تیم‌ها(اول تا سوم) برای سه مربی، جام قهرمانی اول تا سوم(برای پرمدال‌ترین مدرسه در المپیاد) به مدیر سه مدرسه اهداء خواهد شد.

پطروسیان یاداور شد: این المپیاد با همکاری اداره ورزش و جوانان بندرانزلی، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش بندرانزلی، شهرداری بندرانزلی، هیئت پزشکی ورزشی بندرانزلی، هلال احمر و پلیس راهور بندرانزلی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اولیاء دانش آموزان و علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس هیئت دوچرخه سواری بندرانزلی ۰۹۱۱۶۱۶۱۶۹۱ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز