خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

فروش ۱,۷ میلیارد ریالی در نمایشگاه کتاب گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۲۲۳

کتاب های موجود در این نمایشگاه با تخفیف حداقل ۳۰ درصدی عرضه می شود که ۲۰ درصد با تهیه بن کارت الکترونیک از غرفه بانک صادرات و حداقل ۱۰ درصد تخفیف از ناشر به خریداران تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از فروش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی بن کارت الکترونیک و بازدید ۳۸ هزار نفری از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی، در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان، با اشاره به استقبال مردم از این نمایشگاه اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۸ هزار نفر از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان بازدید کردند.

وی با اشاره به توزیع بن کارت های الکترونیک تخفیف در غرقه بانک صادرات مستقر در این نمایشگاه، افزود: همچنین تا این لحظه، بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از این بن ها به فروش رفته است.

فاضلی تصریح کرد: کتاب های موجود در این نمایشگاه با تخفیف حداقل ۳۰ درصدی عرضه می شود که ۲۰ درصد با تهیه بن کارت الکترونیک از غرفه بانک صادرات و حداقل ۱۰ درصد تخفیف از ناشر به خریداران تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه اظهار کرد: امسال برای اولین بار در نمایشگاه کتاب گیلان، قابلیت جستجوی الکترونیک کتاب های موجود در نمایشگاه در غرفه اطلاع رسانی فراهم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۳۵۰ ناشر استانی و کشوری حضور دارند که ۴۰ ناشر آن گیلانی هستند.

وی با بیان اینکه این ناشران در ۱۹۶ غرفه در نمایشگاه فعالیت می کنند، گفت: کتاب‌های کمک‌آموزشی، هنر، کودک، دانشگاهی، حقوق، پزشکی و… در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز