خبرگزاری کار ایران

بر اثر سقوط پژو ۲۰۶ به رودخانه؛

دو جوان کشته و دو نفر به شدت مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۴۳

در این تصادف، راننده ۲۱ ساله به همراه یک سرنشین ۲۷ ساله دیگر در دم کشته شدند.

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با چهار نفر سرنشین به داخل رودخانه‌ای در مسیر ماسوله، دو نفر در دم کشته و دو نفر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهیار رستگار با اعلام این خبر اظهار کرد: بامداد امروز در مسیر شهرک تاریخی ماسوله یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با چهار سرنشین به داخل رودخانه‌ سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده ۲۱ ساله به همراه یک سرنشین ۲۷ ساله دیگر در دم کشته شدند، افزود: دو سرنشین دیگر این خودرو به شدت مصدوم شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.

فرمانده پلیس راه گیلان سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل خودرو را دلیل این تصادف مرگبار عنوان کرد و یادآور شد: در هر شرایطی هنگام رانندگی باید سرعت مطمئنه رعایت شود.

وی با بیان اینکه همواره سرعت زیاد از عوامل مهم در وقوع تصادفات محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: رانندگی در جاده‌ها به ویژه پرپیچ و خم بدون در نظر گرفتن سرعت مجاز خطرآفرین است.

رستگار با ابراز تاسف از مرگ دو جوان در تصادف مذکور، از رانندگان خواست در جاده‌های گیلان با احتیاط رانندگی کنند و سرعت و سبقت مجاز را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز