خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان خبر داد:

حمایت از اشتغال در بخش جواهرآلات تولیدی با الگوی ایرانی اسلامی

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۳۳

اقدامات انجام شده جهت شناسایی افراد تحت پوشش با اولویت زنان سرپرست خانواده که از طریق سازمان بهزیستی و کمیته امداد معرفی شده اند، صورت می گیرد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان از حمایت این نهاد از تولید و اشتغال در بخش جواهرآلات تولیدی با الگوی ایرانی اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، عطائی‌پور در جلسه تسهیل در روند اجرایی تفاهم نامه بین فنی و حرفه‌ای، صندوق مهر امام رضا(ع) و اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی، سیاست‌های جدید سازمان مبنی بر اجرای شیوه‌های آموزشی توام با کارعملی و بهره گیری از ظرفیت بخش‌های مختلف کشور به منظور توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیازهای بازار کار با الگوی آموزش بازار محورآموزش، تولید، بازاریابی و فروش) را تشریح کرد.

وی از حمایت این نهاد از تولید و اشتغال در بخش جواهرآلات تولیدی با الگوی ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: این امر با رویکرد توسعه اشتغال خانگی و پشتیبانی از اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط انجام می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اقدامات انجام شده جهت شناسایی افراد تحت پوشش با اولویت زنان سرپرست خانواده که از طریق سازمان بهزیستی و کمیته امداد معرفی شده‌اند، صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان آمادگی خود را جهت اجرای مفاد تفاهم نامه مبنی بر واگذاری فضاهای خالی به منظور آموزش و استقرار پشتیبانان تولید کننده، اعضاء، خوشه‌ها و اعطای گواهینامه مهارتی به افرادی که موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی شده‌اند نیز اعلام کرد.

به گفته وی همکاری‌های مورد نیاز برای پایداری و تداوم کسب و کارهای ایجادی موضوع تفاهم نامه آموزش، تولید، بازاریابی و فروش محصولات نیز از دیگر برنامه هاست.

گفتنی است این نشست مشترک بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، صندوق مهر امام رضا(ع) و تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز