خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خواستار شد؛

اختصاص اعتبار ویژه به کشاورزان خسارت‌دیده شفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۴۸

نقش جهاد کشاورزی در امر سیاست‌گذاری در مباحثمربوط به شاخص‌های روستایی بسیار مهم است.

فرماندار شفت خواستار اختصاص اعتبارات ویژه با بهره کم به کشاورزان متضرر در برف سال گذشته این شهرستان شد.

به گزارش ایلنا از شفت، یونس محمودی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جهاد کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: جهاد کشاورزی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اهمیت نقش جهاد کشاورزی افزود: نقش جهاد کشاورزی در امر سیاست‌گذاری در مباحثمربوط به شاخص‌های روستایی بسیار مهم است.

فرماندار شفت به تحولات صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی در حوزه جهاد اشاره کرد و گفت: با ادغام جهاد سازندگی با کشاورزی وظیفه این نهاد سنگین‌تر شده است.

وی درباره جایگاه ویژه جهاد در برنامه‌های پنجم و ششم توسعه کشور، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی به واسطه حضور در عرصه‌های میدانی و نزدیکی به اقشار مردم روستایی یکی از دستگاه‌های پیشرو در پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

به گفته محمودی، جهاد کشاورزی می‌تواند با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید، نشاط و آرامش را در جامعه تحکیم و تقویت کند.

وی خواستار اختصاص اعتبارات ویژه با بهره کم به کشاورزان متضرر در برف سال گذشته در بخش کشاورزی و سازه‌های مربوط به آنها در شفت شد.

فرماندار شفت با اشاره به اجرای کامل و موفق طرح ملی سرشماری عمومی کشاورزی و پایان پیش از موعد این طرح در شهرستان شفت، از تلاش «نعمت قاسمی» رئیس سابق جهاد کشاورزی شفت قدردانی کرد و برای «حسن همتی‌کلوانی» سرپرست جدید این اداره آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است، در مراسم مذکور حسن همتی‌کلوانی به سمت سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان شفت منصوب شد.

وی پیش از این مسئولیت معاونت اداره جهاد کشاورزی شفت را به‌عهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز