خبرگزاری کار ایران

در ستاد امور کارآفرینی گیلان بررسی شد؛

حقوق مالکیت اراضی ساحلی استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۲۳

حل مشکلات سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال پایدار را از جمله اهداف تشکیل این ستاد عنوان شده است.

حقوق مالکیت اراضی ساحلی استان گیلان در دومین نشست ستاد تسهیل امور سرمایه گذاری و کارآفرینی به ریاست استاندار سالن در استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست پس از بحثو تبادل نظر و بررسی‌های کار‌شناسی در خصوص تعیین تکلیف اعطای سند مالکیت برای تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی از اراضی شهر صنعتی رشت، پروژه احداثسیستم جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه شهر صنعتی رشت و تبیین مالکیت حقوقی اراضی ساحلی استان تصمیم گیری شد.

محمد علی نجفی حل مشکلات سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال پایدار را از جمله اهداف تشکیل این ستاد دانست و افزود: حل مشکلات سرمایه گذاران در جهت افزایش تولید و کار آفرینی از جمله اولویت‌های مهم به شمار می‌رود و دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند و در جهت تحقق این مهم تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ساخت هر چه سریع‌تر تصفیه خانه و سیستم جمع آوری فاضلاب شهر صنعتی رشت نیز تاکید کرد و افزود: شهر صنعتی رشت باید در جهت اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه مهم تلاش کند.

استاندار گیلان همچنین بر تشکیل کارگروهی به منظور تبیین حقوق ماکیت اراضی ساحلی جهت سرمایه گذاری با مسئولیت سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تاکید کرد و گفت: لزوم تعریف دقیق جایگاه حقوقی اراضی ساحلی استان به تفکیک هر شهرستان برای تسهیل در امر سرمایه گذاری مورد نیاز است.

نجفی افزود: تعیین متولی بهره برداری اراضی ساحلی درمناطق مختلف به منظور ایجاد شفافیت لازم برای سرمایه گذاری بسیار مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز