خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

کسب رتبه‌های بر‌تر علمی دانش آموزان گیلانی در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۲۴

شش نفر از دانش‌آموزان گیلانی در کنکور امسال رتبه یک رقمی، ۳۰ نفر رتبه دو رقمی و ۲۰۰نفر رتبه زیر هزار را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از کسب رتبه‌های بر‌تر علمی دانش آموزان گیلانی در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، مهدی حاجتی، در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: آموزش و پرورش باید خود را مرتبا در قبال شورای آموزشی مسئول بداند.

وی با بیان اینکه در استان گیلان بسیاری از معضلات و مشکلات در شورای آموزش و پرورش حل می‌گردد، افزود: در تمام جلسات شورای آموزش و پرورش گیلان، استاندار حضور دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه امروزه همه دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که در صورت نهادینه کردن فرهنگی، باید آن را از مدارس و دانش‌آموزان آغاز کرد، گفت: بسیاری از آموزش‌هایی که باید در جامعه نهادینه شود و جان تازه‌ای بگیرد از مدارس است.

وی با بیان اینکه این نهاد کار را خوب شروع کرده و موفقیت‌های بسیار زیادی در سطح استان داشته‌اند، تصریح کرد: گیلان در بخش علمی رتبه‌های خوبی در سطح کشور کسب کرده است.

حاجتی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی آموزش و پرورش مطلوب نسیت، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌ها باید به کمک آموزش ‌و پرورش بیایند و امروزه بسیاری از این نهاد‌ها مانند استانداری به کمک این نهاد آمده‌اند.

وی با بیان اینکه استانداری در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش‌اموزان در تابستان امسال کمک شایان توجه‌ای کرد، اظهار کرد: شش نفر از دانش‌آموزان گیلانی در کنکور امسال رتبه یک رقمی، ۳۰ نفر رتبه دو رقمی و ۲۰۰نفر رتبه زیر هزار را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز