خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا خبر داد:

کشف بیش از ۲۵۰ بسته تنباکوی قاچاق در آستارا

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۹۹

در همین زمینه تعداد دو دستگاه خودروی سواری توقیف و دو نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف بیش از ۳۰۰ هزار نخ سیگار و ۲۵۰ بسته تنباکوی قاچاق توسط ماموران ایستگاه بازرسی قلعه آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، رحیم مهدی‌زاده با اعلام این خبر افزود: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی در ایستگاه بازرسی قلعه این شهرستان ماموران مستقر در آن محور موفق به کشف ۳۰۱ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق و ۲۵۰ بسته انواع تنباکوی خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمینه تعداد دو دستگاه خودروی سواری توقیف و دو نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی پلیس و نیز همکاری شهروندان آستارایی اظهار کرد: کشف این مقدار سیگار قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی بندر آستارا با ابراز رضایت از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان بیان کرد: در یک هفته اخیر ماموران انتظامی آستارا کالاهای قاچاق نظیر ۵۷۰ قلم لوازم آرایشی، یک هزار و ۳۴۰ ثوب البسه و سه هزار و ۲۹۷ عدد صابون فاقد مجوز گمرکی را کشف و ضبط کرده‌اند.

مهدی‌زاده با اشاره به تشدید طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی افزود: باید مصرف کالاهای داخلی بیش از پیش از سوی دستگاه‌های متولی ترویج شود تا با پدیده شوم قاچاق کمتر مواجه شویم.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز