خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر ارشاد؛

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۸۴

فاضلی، رونمایی از دو کتاب «تعزیه در گیلان» نوشته فرامرز طالبی و عزت الله صمصام و «هفت ستون» نوشته جمشید عباسی را از بخش‌های جنبی این مراسم عنوان کرد.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان، هفدهم آبان با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشت افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان اظهار کرد: نمایشگاه امسال به عنوان دویست و هفتادمین نمایشگاه کتاب استانی در سطح کشور با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر کشوری و ۲۰۰ غرفه در رشت برگزار خواهد شد.

فیروز فاضلی تصریح کرد: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان، ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۷ آبان با حضور دکتر سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دایمی نمایشگاه های استان در رشت افتتاح می شود.

فاضلی، رونمایی از دو کتاب «تعزیه در گیلان» نوشته فرامرز طالبی و عزت الله صمصام و «هفت ستون» نوشته جمشید عباسی را از بخش های جنبی این مراسم عنوان کرد.

این مسئول درباره زمان برگزاری نمایشگاه مذکور خاطرنشان کرد: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از ۱۷ لفایت ۲۳ آبان ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای بازدید علاقه‌مندان در محل دایمی نمایشگاه‌های استان دایر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف در برگزاری این نمایشگاه، گفت: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، استانداری گیلان، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب گیلان با این اداره کل همکاری دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز