خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

دانشگاه‌ها یکی از مراکز مهم مولد ورزش هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۸۶

دانشگاه‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای تولید ورزش و ورزشکار داشته و دارند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: دانشگاه‌ها یکی از مراکز مهم مولد ورزش هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام سید علی میرابراهیمی امروز در نشست مسئولان تربیت بدنی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت ایام ماه محرم افزود: از این فرصت علاوه بر پر کردن اوقات فراغت و جلوگیری از آلوده شدن جوانان به انحرافات، باعثکسب افتخار جوانان مملکت اسلامی خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: در راستای اهداف و سیاست‌های معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات ورزشی دانشجویی و همچنین پیش بینی لازم برای انسجام مسابقات ورزشی در سطح استان گیلان باید جلساتی برگزار شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر توجه به ارزش‌های اسلامی گفت: ارزش‌ها را باید قدر دانسته و توجه به ورزش جوانان به عنوان یک ارزش در اولویت قرار گیرد چرا که پرکردن اوقات فراغت جوانان و سلامت جسم برای همه ارزشمند خواهد بود.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش ورزش با درنظر گرفتن پرورش جوانانی سالم علاوه بر اینکه ضرر ندارد بلکه سود حاصل از این سرمایه گذاری، بسیار ارزشمند است.

رئیس اداره مسابقات و انجمن‌های ورزشی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از حمایت و توجه مسئولان استان گیلان به مقوله ورزش گفت: این مهم باعثمباهات و افتخار خواهد بود که مدیرانی داشته باشیم که در سطوح مدیریتی، علاقه‌مند به مسائل ورزش باشند.

کامران کتال اذعان داشت: ورزش و دیدگاهی را که به آن داشتیم در حال تغییر و بسوی صنعتی شدن پیش خواهد رفت.

وی اذعان داشت: در زمان‌های گذشته ورزش به معنی هزینه تلقی می‌شد ولی الان این نوع هزینه به معنی سرمایه گذاری است و هر حرکت ورزشی که به عنوان هزینه از آن یاد شود باید به عنوان سرمایه یاد شده که به صورت سرمایه سلامت فرزندان این مرز و بوم و تقویت معنویات جمعیت جوان کشور اسلامی تلقی خواهد شد.

نشست مسئولان تربیت بدنی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس اداره مسابقات و انجمن‌های ورزشی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان و کار‌شناسان تربیت بدنی واحد‌های دانشگاهی گیلان در سالن جلسات ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز