خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

راه‌اندازی بانک صنایع کوچک به رشد واحدهای صنعتی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۶۶

راه اندازی بانک صنایع کوچک جزو اساسنامه بانک صنعت و معدن است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: راه اندازی بانک صنایع کوچک به رشد واحدهای صنعتی به ویژه در شهرستان‌ها و منطق محروم کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی به علت محدودیت‌های اعتباری نتوانسته‌اند به تعهدات خود در تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی عمل کنند، اظهار کرد: طی برگزاری جلسات متعدد با مسئولان استان به ویژه در کارگروه حمایت از تولید پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

وی افزود: تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از مهم‌ترین وظایف مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

لاهوتی اشکوری در پایان متذکر شد: طی نشست مقدماتی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بانک صنعت و معدن به منظور راه اندازی بانک صنایع کوچک که جزو اساسنامه این بانک است، می‌تواند کمک مناسبی به صنایع کوچک به ویژه شهرستان‌ها و مناطق محروم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز