خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن سرمایه گذاران منطقه آزاد انزلی:

همراهی سازمان منطقه آزاد انزلی با بخش خصوصی قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۴۹

امکان مذاکره مستقیم با فعالان عرصه‌های بورس، بانک، بیمه، صنعتی و گردشگری حاضر در نمایشگاه کیش و مبادله تجربیات کاری با آنها، زمینه گسترش تعاملات سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی منطقه آزاد انزلی با همکاران خود در سایر مناطق آزاد کشور فرآهم شد.

دبیر انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی گفت: همراهی سازمان منطقه آزاد انزلی با بخش خصوصی منطقه قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا از انزلی، اشکان قشقایی، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی را فرصت بی‌نظیری برای ارتباط و جذب شرکت‌های داخلی و خارجی دانست.

وی با اشاره به ارزیابی حضور انجمن متبوع خود در زمینه حضور در نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و بازار سرمایه که از ۲۹ مهرماه لغایت دوم آبان ماه در جزیره کیش برگزار شد، افزود: رویکرد سازمان منطقه آزاد انزلی برای همراهی و حضور فعال سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی حاضر در محدوده این منطقه در چنین نمایشگاه‌های تخصصی، در سطح کشور قابل تقدیر است.

وی فرآهم کردن زمینه همراهی بخش خصوصی در کنار سازمان منطقه آزاد انزلی را نشانه حمایت همه جانبه این سازمان حتی در زمینه بستر سازی برای جذب سرمایه گذار در عرصه‌های نمایشگاهی ارزیابی کرد و گفت: همراهی و همکاری مشترک بخش دولتی و خصوصی علاوه براینکه روند دست یابی به اهداف منطقه آزاد انزلی را تسریع می‌بخشد بلکه در فرصتهایی مانند نمایشگاههای بین المللی، حمایت دولتی از بخش خصوصی توان رقابتی و جذب سرمایه گذار برای همکاری در این منطقه را افزایش می‌دهد.

قشقایی با قدردانی از همراهی همه جانبه رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، حضور مدیران مرتبط با حوزه تخصصی نمایشگاه را نقطه قوت شرکت سازمان منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه مزبور اعلام کرد و افزود: جانمایی مناسب، کیفیت بالای طراحی و نحوه اجرای غرفه منطقه آزاد انزلی در این نمایشگاه، امکان برگزاری همزمان جلسات کاری و مذاکره با سرمایه گذاران را فرآهم کرد.

دبیر انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی گفت: امکان مذاکره مستقیم با فعالین عرصه‌های بورس، بانک، بیمه، صنعتی و گردشگری حاضر در نمایشگاه کیش و مبادله تجربیات کاری با آن‌ها، زمینه گسترش تعاملات سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی منطقه آزاد انزلی با همکاران خود در سایر مناطق آزاد کشور فرآهم شد.

سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و بازار سرمایه و ششمین نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور که از ۲۹ مهر لغایت دوم آبان ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار شد، حضور یافت و در غرفه این سازمان در نمایشگاه، شرکت‌های کارگزاری فعال در تالار اختصاصی بورس منطقه آزاد انزلی، نمایندگان انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان، نماینده بانک‌های مستقر در محدوده منطقه و چند تن از فعالین اقتصادی بخش خصوصی منطقه در غرفه این سازمان اقدام به معرفی پتانسیل‌های خود برای همکاری با سرمایه گذاران حاضر در نمایشگاه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز