خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

بسیج دانشجویی واحد فومن صدور حکم اعدام علیه شیخ نمر را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۹۸

و ای کافران مسلمان نما بدانید روزی وعده خدا محقق می شود و بینی شما مستکبران به خاک مالیده می‌شود و تمام دنیای شما نابود می‌شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد فومن و شفت در حمایت از شیعیان عربستان و محکوم کردن حکم دادگاه این کشور علیه شیخ نمر باقرالنمر بیانیه‌ای منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا از فومن، بسیج دانشجویی واحد دانشگاهی استان شهرستان در حمایت از شیعیان عربستان و محکوم کردن حکم دادگاه این کشور علیه شیخ نمر باقرالنمر بیانیه‌ای منتشر کرده است.

در این بیانیه آمده است: این ندای سرور آزادگان عالم است که هزار و چهارصد و اندی سال پیش از حلقوم انسانیت خارج شد، آن زمان که یزیدیان قصد بستن راه تنفس انسانیت و آزادگی را داشتند و تهدید به کشته شدن را بهانه قبول حکومت باطل قراردادند و تمام امکانات دنیا را بسیج کردند تا او را وادار کنند باطل را قبول کند ولی این جواب تاریخی امام حسین علیه السلام باعثشد آزادگی معنا بگیرد و خون مظلوم تا قیامت بر شمشیر ظالم پیروز شود.

این بیانیه می‌افزاید: آری حسین بن علی علیه السلام مسیر را مشخص کرد و با بیان عبارت هیهات من الذله خود را از هر ذلتی دور گرداند و از جان و مال و خانواده خود راه حق و حقیقت گذشت و تکلیف آزادگی را مشخص کرد و اکنون بعداز صد‌ها سال دوباره، ندای جبر و زور از زبان یزیدیان زمانه بیرون آمده و می خواهد انسانیت را به ذلت بکشاند تا حکومت ناحق ظلم را قبول کند و هیهات من الذله‌ای یزیدیان زمان و‌ای خائنان به حرم خدا و رسولش، اگرچه حکم اعدام را برای انسانیت و آزادگی صادر کرده‌اید اما نمی‌توانید دهان حقگوی شیخ نمر را ببندید و بدانید اگر سرش را نیز از تنش جدا کنید فریاد هیهات من الذله از حلقوم بریده «شیخ باقرنمرالنمر» خارج می‌شود.

این بیانیه تصریح می‌کند: و ای کافران مسلمان نما بدانید روزی وعده خدا محقق می‌شود و بینی شما مستکبران به خاک مالیده می‌شود و تمام دنیای شما نابود می‌شود؛ مانند دوستان ملعونتان(معمر قذافی، حسنی مبارک، بن علی و صدام حسین) و اگر دستتان به خون مظلوم شیخ نمر بخورد این وعده برای شما زود‌تر واقع می‌شود و مظلومان عالم باخونشان شمشیر شما را غرق می‌کنند و مانند همه دیکتاتوران و ظالمان عالم در خواری و ذلت می‌میرد و در روز قیامت در صف فرعون و نمرود و یزید حاضر می‌شوید و خدا انتقام خون همه مظلومان عالم را از شما خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز