خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبر داد:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در فومن

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۹۱

روز پنج شنبه، یکم آبان، نیز از ورزشکارانی که موفق به کسب مقام در سطح استان و ملی شده‌اند تجلیل خواهد شد.

فرماندار فومن از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز جمعه، دوم آبان، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، اسماعیل قربانزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: ایجاد وحدت رویه در سیاست گذاری، هماهنگی و تعامل بخشی، شناسایی و تأمین نیازهای ورزشی و… از جمله اهداف شورای ورزش شهرستان فومن است.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های مناسب ورزشی است، افزود: فومن قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی و در سطوح ملی و بین المللی به جامعه معرفی کرده است.

قربانزاده ضمن تبریک هفته ورزش و تندرستی بر ایجاد نشاط عمومی، جذب و بهره گیری از خدمات داوطلبانه مردم و اداره‌ها، ایجاد امکانات ورزشی در پارک‌ها و مراکز عمومی و حمایت‌های مادی و معنوی از ورزش شهرستان تأکید کرد و گفت: آینده ورزش در فومن با مشارکت بخش دولتی و خصوصی، مطلوب‌تر می‌شود.

فرماندار فومن، هدف از تشکیل شورای ورزشی را با توجه به آیین نامه‌های اجرایی ابلاغ شده، جذب راهکارهایی برای بهتر شدن ورزش شهرستان و بسترسازی مناسب برای ورزشکاران عنوان کرد.

قربانزاده به بحثپیاده روی خانواده گی در روز جمعه ۲آبان اشاره کرد و گفت: به وجود آمدن فرهنگ پیاده روی در جامعه و به ویژه شهرستان فومن، بسیار ارزشمند است.

وی ابراز داشت: امیدواریم روز جمعه این هفته که به مناسبت هفته ورزش و تندرستی این همایش برگزار می‌شود نیز شاهد استقبال خوب هم شهریان عزیزمان باشیم.

وی به برگزاری همایش تجلیل از ورزشکاران فومنی که موفق به کسب مدال شده‌اند نیز اشاره و خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه یکم آبان نیز از ورزشکارانی که موفق به کسب مقام در سطح استان و ملی شده‌اند تجلیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز