خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پایانه‌های گیلان:

نوسازی ناوگان گیلان با مشکل مواجه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۶۸

آل محمد بر وجود ناوگان حمل و نقل به همراه کارت هوشمند رانندگان در ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: نوسازی ناوگان گیلان با مشکل مواجه است.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر آل‌محمد با بیان این مطلب اظهار کرد: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در بخش حمل و نقل به‌ویژه رانندگان با صدور کارت هوشمند توانسته تعریف شغل را در سامانه رصد به ثبت برساند.

وی بر وجود ناوگان حمل و نقل به همراه کارت هوشمند رانندگان در ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد و افزود: راننده و ناوگان حمل و نقل به همدیگر وابسته هستند.

این مسئول با بیان اینکه گیلان در بخش ناوگان حمل و نقل با مشکلات بسیاری مواجه است، تصریح کرد: در بخش باربری و می‌نی‌بوس به شدت با مشکل مواجه هستیم.

آل‌محمد حفظ اشتغال موجود را نیازمند ورود ناوگان جدید به جای ناوگان از رده خارج شده دانست و بیان کرد: با از رده خارج شدن یک ناوگان حمل و نقل سه شغل از دست می‌رود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل و مسافری گیلان نیاز به نوسازی دارد، گفت: اگر ناوگان از رده خارج شوند به تدریج شغل‌ها از دست می‌رود و پرداخت تسهیلات در ورود ناوگان جدید تاثیرگذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز