خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی رشت تاکید کرد:

همکاری همه جانبه اعضای شورا با سرپرست جدید شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۰۳

مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری رشت، عصر روز گذشته، با حضور صابر، رئیس شورای اسلامی شهر رشت، رفیعی نوده و نیکومنش از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی رشت بر همکاری همه جانبه اعضای شورا با سرپرست جدید شهرداری تاکید کرد.

عباس صابر در این نشست با اشاره به این مطلب که یک سال از عمر شورای دوره چهارم سپری می‌شود، گفت: در این مدت، شورا داشتن یک شهردار را تجربه کرد اما شهردار رشت با تمام توانمندی ها نتوانست نیازهای شهر رشت را برآورده سازد.

وی افزود: اعضای شورا و شهرداران این شهر چند صباحی میهمان شما مدیران شهرداری هستند و این شما مدیران هستید که ثابت کردید همواره با توانمندی‌تان می توانید اداره این شهر را در دست بگیرید و چه خوب است اگر شهردار این شهر نیز از مجموعه شهرداری انتخاب شود زیرا چنین فردی هم به امورات شهری آگاهی بیشتری دارد و هم در جلب اعتماد این مجموعه بسیار تاثیرگذار است.

صابر در بخش دیگری از سخنان خویش گفت: شما باید در طول سنوات خدمتی تان ثابت کنید که استحقاق شهردار شدن را دارید و دوستان و همکاران شهرداری باید همکاری همه جانبه با سرپرست شهرداری داشته باشند زیرا ایشان مسئولیت بزرگی را در این مدت کوتاه پذیرفته اند و موفقیت ایشان در گرو همراهی صمیمانه مدیران شهرداری است.

رییس شورای اسلامی شهر رشت افزود: اعتقاد دارم که تمامی مدیران شهرداری به عنوان مسئولین شهری پر توان می توانند نقش آفرین باشند و انشاء ا… به جایی برسیم که از مجموعه شهرداری شهردار رشت را انتخاب کنیم.

کریم سرپرست، سرپرست جدید شهرداری رشت، نیز در ادامه از انتخاب اعضای شورای اسلامی تشکر کرد و گفت: از اینکه بار دیگر در جمع مدیران شهرداری قرار گرفته ام خوشحالم و امید دارم با مشارکت یکدیگر بتوانیم خدمات رسانی به مردم را به طرز مناسبی انجام دهیم زیرا هر وقت کسی به مدیران شهرداری اعتماد کرد و توانست وفاق و دوستی ایجاد کند، موفقیت را نصیب خویش کرده است.

وی افزود: تا زمانی که بنده در این مسئولیت هستم قول می‌دهم که مودت بین این مجموعه حاکم باشد. زیرا می دانم که شایستگی های مدیران شهرداری زیاد است، هر وقت با هم خواستیم توانستیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

سرپرست گفت: در این مدت مسئله هدایت آب‌های سطحی و آسفالت خیابان هایی که به سبب انجام این مهم دچار مشکل شدده است را به طور جدی پیگیری می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز