خبرگزاری کار ایران

سرپرست امور اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد:

ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۴۹

مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه ترافیک نسبت به ارائه راهکارهای عملی فرهنگ‌سازی در سطوح مختلف جامعه حداکثر تا یک ماه آینده نسبت به تدوین برنامه‌های راهبردی اقدام کنند.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر ضرورت فرهنگ سازی در حوزه ترافیک گیلان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان گیلان اظهار داشت: فرهنگ جامعه با مجموعه‌ای از رفتارهای شکل گرفته و بر اساس باور‌ها و باور داشته‌هایی گفته می‌شود که این باور‌ها ممکن است به دلیل نبود آموزش صحیح به رفتاری ناهنجار تبدیل شود.

وی ادامه داد: برای اصلاح رفتارهای ناهنجار اجتماعی باید در ابتدا برنامه فرهنگی مناسب ارائه و ساختارهای هنجارشکنانه را در جامعه کنترل کرد.

دبیر کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان گیلان گفت: آنچه امروز بیش از حد در رفتارهای اجتماعی جامعه بویژه در حوزه فرهنگ ترافیک مشهود است.

وی افزود: بر این اساس دستگاه‌های اجرایی متولی فرهنگ سازی باید با همگرایی یکدیگر زمینه‌های بسترسازی لازم در فرهنگ ترافیک در جامعه را فراهم کنند.

رنجکش ادامه داد: ارائه روش‌های مناسب و بهره گیری از خلاقیت و نوآوری در تولید برنامه‌های فرهنگی متناسب با ذائقه مخاطبان نقش مهمی در توسعه فرهنگی در این زمینه را دارد.

دبیر کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان گیلان اضافه کرد: باید بتوانیم ابتدا با شناخت کافی از چگونگی شکل گیری رفتارهای اجتماعی در صورت بروز ناهنجاری‌ها، راههای صحیح مقابله با آن را ارائه و اقدامات بازدارنده را به اجرا گذاریم.

در این جلسه مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه ترافیک نسبت به ارائه راهکارهای عملی فرهنگسازی در سطوح مختلف جامعه حداکثر تا یک ماه آینده نسبت به تدوین برنامه‌های راهبردی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز