خبرگزاری کار ایران

فراخوان ارشاد گیلان برای انتخابات پانزدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۵۲۸

مراسم ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ششم آبان ماه در تالار وحدت واقع در تهران خیابان حافظ خیابان استاد شهریار برگزار خواهد شد.

رئیس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از انتشار فراخوان مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری برای انتخابات نماینده مدیران مسوول در پانزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، قاسم مصفا با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای تبصره ۴ماده ۱۰قانون مطبوعات، از مدیران مسوول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز دعوت می‌شود برای انتخاب نماینده خود در پانزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در جلسه‌ای که در ساعت ۱۴ روز سه شنبه ششم آبان ماه امسال در محل تالار وحدت واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می‌شود؛ شرکت کنند.

وی افزود: مدیران مسوولی که نامزد نمایندگی برای این دوره هیأت نظارت هستند؛ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۳ مهر فرصت دارند تقاضای کتبی خود را به همراه خلاصه‌ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی(حداکثر در یک صفحهA۴)به انضمام یک قطعه عکس ۴×۳ جدید و تصویر کارت مدیر مسوولی، به دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها به نشانی تهران خیابان قائم مقام فراهانی خیابان هشتم پلاک ۱۵ دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات تحویل دهند.

نکات قابل توجه:
۱ -مراسم ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ششم آبان ماه در تالار وحدت واقع در تهران خیابان حافظ خیابان استاد شهریار برگزار خواهد شد.

۲ -آن گروه از مدیران مسوولی که یک سال قبل از برگزاری انتخابات این دوره(از ۶/۸ / ۹۲ تاکنون) حداقل یک شماره از نشریه خود را منتشر کرده باشد و پروانه انتشار شان به دلیل ماده ۱۶ قانون مطبوعات ویا حکم قطعی دادگاه ابطال نشده باشد و یا حکم محرومیت از فعالیت مطبوعاتی نداشته باشد می توانند در انتخابات شرکت کند.

۳ - چنانچه مدیران مسوول واجد شرایط یادشده داوطلب نمایندگی در هیات نظارت بر مطبوعات باشند می‌توانند حداکثر تا ۲۳ مهر تقاضای کتبی خود را به همراه خلاصه‌ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی حداکثر در یک صفحهبه انضمام یک قطعه عکس و تصویر کارت مدیر مسوولی به دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

۴ -چنانچه مرحله اول تعداد مدیران به حد نصاب نرسد جلسه بعدی در روز سه شنبه ۲۰ آبانماه تشکیل با رای اکثر حاضران مراسم انجام می‌شود.

۵ - حق رای مدیر مسوولی قابل تفویض نیستند.

۶ -مدیرمسوول دارای یک رای خواهد بود اگرچه مدیریت چند نشریه را برعهده داشته باشد.

۷ -مدیرمسوول باید به هنگام اخذ برگ رای کارت شناسائی معتبر ارائه کند.

۸ -هریک از نامزدها می‌توانند درصورت تمایل حداکثر تا ۲ دقیقه نسبت به معرفی خود قبل از اخذ رای اقدام کنند؛ کل یا بخشی از زمان معرفی هر نامزد قابل تفویض به غیر نیستند.

۹ -اخذ رای با ورقه و به صورت مخفی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز