خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرکهای صنعتی گیلان خبر داد:

برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۹۵

نمایشگاه توانمندی های شهرک های صنعتی نقش سازنده ای در معرفی محصولات داخلی دارد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک صنعتی گیلان در محل داومی نمایشگاه های گیلان از ۱۶ لغایت ۱۹ مهرماه خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورثلاهوتی اشکوری، با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی از ۱۶ تا ۱۹ مهرماه در رشت افزود: نمایشگاه تخصصی کیفیت و استاندارد و توانمندی های واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان می تواند نقش سازنده ای را در اهمیت و جایگاه استاندارد و معرفی و شناخت کمی و کیفی محصولات داخلی در بر داشته باشد.

وی صنایع بزرگ را نشان دهنده فشار زیاد بر مناسبات و امکانات اجتماعی و اقتصادی منطقه دانست که تعادل را بر هم زده است و گفت: در حالی که صنایع کوچک با انطباق با مقتضیات محیط اطراف خود موفقیت بیشتری در توسعه مناطق داشته است.
وی یادآورشد: در راستای حمایت از صنعت اولین نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی استان از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم مهر ماه ۹۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان با مشارکت اداره کل استاندارد به مناسبت هفته استاندارد در استان برگزار می شود.
لاهوتی اشکوری از تمامی گیلانی ها به ویژه مسوولان خواست تا با بازدید از نمایشگاه موجب دل گرمی صاحبان صنایع و ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات داخلی ما باشد.
پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز