خبرگزاری کار ایران

در اثر بارش شدید باران؛

طغیان رودخانه سواری پیکان و سرنشین آن را به همراه خود برد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۸۷

به دلیل بارندگی شدید و طغیان رودخانه، عبور و مرور وسایل نقلیه از روی پل آب نمای شهر رحیم آباد شهرستان رودسر ممنوع اعلام شد.

در اثر بارش شدید باران، طغیان رودخانه سواری پیکان و سرنشین آن را به همراه خود برد.

به گزارش ایلنا از رودسر، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در اثر بارش شدید باران پل آب نمای شهر رحیم آباد شهرستان رودسر دچار آب گرفتگی شده بود و با پیگیری‌های صورت گرفته با اداره راه و شهرسازی شهرستان رودسر عبور و مرور وسایل نقلیه از روی پل ممنوع اعلام شد.

مهیار رستگار افزود: یک دستگاه سواری پیکان در اثر بی توجهی به هشدارهای مأموران اداره راه که در ضلع غربی پل مذکور استقرار داشتند، اقدام به عبور از روی پل مذکور نموده که در اثر طغیان رودخانه سواری پیکان به همراه راننده و سرنشین به داخل رودخانه پرتاب شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر شدت جریان رودخانه سواری پیکان حدود ۲۰۰ متر از پل فاصله گرفته و به صورت واژگون بر روی سقف قرار می‌گیرد، گفت: با حضور عوامل آتش نشانی، اورژانس و اهالی محل عملیات نجات سرنشینان خودروی پیکان آغاز شده که با اقدام فوری یگان های امدادی سرنشین خودرو نجات یافت و به مرکز درمانی انتقال داده شد اما متأسفانه در این حادثه راننده پیکان جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با توجه به شروع فصل بارندگی و افزایش احتمال آب گرفتگی معابر و رودخانه‌ها از تمامی مردم خواست که در هنگام رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با پیروی از دستورات مأموران پلیس و سایر مسئولان مربوطه از بروز حوادثمشابه جلوگیری به عمل آورند.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز