خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی:

همکاری سازمان‌ها، موجب جذب سرمایه‌گذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۷۱

نحوه تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با این منطقه در زمینه اعمال مزایا و معافیت‌های منطقه در مسیر جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حائز اهمیت است.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی در نشست تخصصی هماهنگی دستگاه‌های اجرایی گیلان همکاری سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های استان را موجب جذب سرمایه گذار و اشتغالزایی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از انزلی، رضا مسرور اظهار داشت: نحوه تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با این منطقه در زمینه اعمال مزایا و معافیت‌های منطقه در مسیر جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حائز اهمیت است.

وی افزود: رویکرد این سازمان تعامل حداکثری با دستگاه‌های اجرایی استان است، چرا که این همکاری باعثجذب سرمایه گذار و رفع مشکل اشتغالزایی در استان می‌شود.

مسرور با بیان اینکه وجود وحدت رویه و فرماندهی در مناطق آزاد، موجب کاهش بوروکراسی اداری و تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به سرمایه گذار و ارباب رجوع می‌شود، افزود: منطقه آزاد انزلی همچون سایر مناطق آزاد کشور یک مدل مدیریتی و الگوی توسعه است که افزایش تعاملات و همکاریهای سازمان‌ها با آن موجبات توسعه اقتصادی منطقه و استان را فراهم می‌کند.

وی همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در مسیر تحقق برنامه‌های سازمان متبوع خود، از جمله رونق بورس کالای منطقه را خواستار شد و افزود: دستگاههای اجرایی استان پروژهای عمرانی در حال اجرا در سال ۹۳ و برنامه‌های در دست اجرا عمرانی سال ۹۴ خود در محدوده این منطقه را جهت هم افزایی و هماهنگی به این سازمان ارائه کنند.

در این نشست که معاون عمرانی استاندار و مدیران ارشد بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی استان گیلان و معاونان و مدیران سازمان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در زمینه برگزاری این نشست تخصصی، گسترش تعاملات با دستگاههای اجرایی استان و رونق فضای کسب و کار در محدوده منطقه، آمادگی خود را برای همکاری و همراهی در خصوص اجرای کامل قوانین مناطق آزاد، اعمال مزایا و معافیتهای قانونی این منطقه و توسعه هر چه بیشتر منطقه آزاد انزلی اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز