خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندر گیلان؛

برگزاری تلفیقی عاشورای حسینی و مراسم ۱۳ آبان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۸۲

مبارزه با استکبار باید در نهضت امام حسین(ع) مطرح شود و این موضوع برای تثبیت انقلاب اسلامی و کمک به محرومان منطقه و جهان موثر است.

محمد احمدی‌پور در جلسه تمهید مقدمات برگزاری ۱۳ آبان در گیلان اظهار کرد: امسال مراسم ۱۳ آبان با عاشورای حسینی(ع) تقارن پیدا کرده و متفاوت با دیگر سال‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به ساماندهی جدید آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: گروه‌های تروریستی توسط شبکه‌های اطلاعاتی آمریکا آموزش می‌بینند تا استکبار به اهداف خود برسد.

احمدی‌پور حوادثسوریه و درگیر کردن محور مقاومت را برای تحت شعاع قرار دادن بیداری اسلامی در منطقه دانست و تصریح کرد: اتفاق‌هایی که اکنون در منطقه افتاده، نشان می‌دهد آمریکا و اروپا با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات اطلاعاتی گروه‌های تروریستی را پشتیبانی می‌کنند.

وی تقارن ۱۳ آبان و عاشورا را فرصت مناسبی برای بیان دیدگاه‌ها و مطالب وضعیت جهان اسلام در مساجد عنوان کرد و افزود: بعضی از افراد گمان می‌کردند دشمنی آمریکا مربوط به دو دهه گذشته بود اما واقعیتی که اکنون در منطقه اتفاق افتاده، نشان می‌دهد روش مقابله آمریکا با ملت‌های مسلمان به‌ویژه انقلاب اسلامی تغییر کرده است.

وی با اشاره به براندازی حکومت‌های دیکتاتور در منطقه از پنج سال گذشته، خاطرنشان کرد: حکومت‌های مذکور با حرکت‌های مردمی ساقط شدند.

احمدی‌پور با بیان اینکه بعضی از کشورهای غربی و منطقه اشرافیت اطلاعاتی آمریکا را پذیرفتند، تصریح کرد: کشورهای مذکور منافع خود را به آمریکا گره زدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه اروپا پس از جنگ دوم جهانی متقاعد شده جنگ به حیطه داخلی این منطقه کشیده نشود، یادآور شد: اروپا وارد جنگ بوسنی شد تا این نبرد را سریع خاتمه دهد.

احمدی‌پور با تاکید بر بیان موضوع استکبار ستیزی در ایام محرم، اظهار کرد: مبارزه با استکبار باید در نهضت امام حسین(ع) مطرح شود و این موضوع برای تثبیت انقلاب اسلامی و کمک به محرومان منطقه و جهان موثر است.

وی با تاکید براینکه عاشورا نباید تحت شعاع برنامه دیگری باشد، بیان کرد: مراسم عاشورا و ۱۳ آبان با همدیگر تلفیق شده و اجرا می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزاری روز استکبارستیزی را طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: مراسم ۱۳ آبان همزمان با عاشورای حسینی(ع) در گیلان برگزار می‌شود.

وی به ایجاد درگیری در نزدیک‌ترین نقطه به الگوی بیداری اسلامی توسط استکبار اشاره کرد و گفت: ایام عاشورای حسینی(ع) فرصت مناسبی برای جلوگیری از ساده‌انگاری دشمنی استکبار نسبت به ملت ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز