خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

آرامش باطن و رعایت قانون، سرآغاز امنیت کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۴۱

نیروی انتظامی، مظهر اقتدار، امنیت، نظم، آرامش و اخلاق در جامعه است.

استاندار گیلان گفت: اگر آرامش باطن و رعایت قانون تبدیل به ارزش شود سرآغاز نظم، آرامش و امنیت در کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی امروز در مراسم صبحگاه آغاز هفته ناجا با بیان اینکه این نیرو مظهر اقتدار، امنیت، نظم، آرامش و اخلاق در جامعه است، گفت: در نظام مردم سالار ما امنیت با حضور مردم به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت، نظم، آرامش، اخلاق و ادب در جامعه است، افزود: اگر چه مقوله امنیت به عنوان یک وظیفه حاکمیتی و دولتی محسوب می‌شود اما در نظام مردم سالار کشورمان، در همه جا امنیت مردم محور است و با مردم به دست می‌آید.

نجفی ادامه داد: در نظام مردم سالار ما مسئولیت اصلی تأمین امنیت بردوش مردم عزیز است و پلیس امروز پلیس ملتی است که مظهر فرهنگ، ادب و نظم است.

وی با بیان اینکه هرجایی که پلیس حضور دارد مردم ما احساس آرامش دارند، افزود: در چهره پلیس ما امروز صداقت، دیانت و روحیه ایثار و شهادت طلبی دیده می‌شود.

نجفی با بیان اینکه وظیفهٔ ناجا فرا‌تر از مبارزه با جرم و ایجاد نظم است، افزود: ایجاد امنیت عمومی یکی از مسئولیت‌های بزرگ نیروی انتظامی است.

به گفته وی با بیان اینکه اگر آرامش باطن و رعایت قانون تبدیل به ارزش شود سرآغاز نظم، آرامش و امنیت در کشور ایجاد می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: اگر در کشور، قانون را ارزش نهادیم می‌توانیم در جامعه، امنیت را به معنای واقعی ایجاد کنیم.

استاندار گیلان ادامه داد: پلیس ما امروز مقتدر، حرفه‌ای و مجهز به امکانات روز و دانش بنیان است و با این ویژگی‌ها به انجام مسئولیت‌های خود می‌پردازد.

ارائه گزارش عملکرد فرماندهی انتظامی گیلان و قرائت سوگند نامه پلیس افتخاری، رژه نیروهای نظامی، اعطای سردوشی و درجه و قدردانی از کارکنان نمونه ناجا و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر قسمت‌های این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز