خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی معاون اول رئیس جمهوری مطرح کرد:

حمایت دولت تدبیر و امید از طرح‌های سرمایه گذاری توسعه روستاها

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۴۶

دولت برای آورده هر روستایی یا شهری علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری روستایی سه برابر تسهیلات با کارمزد چهار درصد در اختیار آنان قرار می‌دهد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید، اهتمام جدی برای حمایت از طرح‌های سرمایه گذاری جهت توسعه روستا‌ها دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید ابوالفضل رضوی در همایش توسعه روستایی با رویکرد جلوگیری از مهاجرت روستاییان در محل استانداری گیلان افزود: حمایت دولت در قالب تدوین بسته‌های حمایتی در جهت توانمندسازی روستاییان پی گیری می‌شود.

وی راه اندازی شرکت‌های تعاونی با آورده مردم و ارایه تسهیلات توسط دولت با کارمزد چهار درصد را از جمله طرح‌هایی اعلام کرد که با پی‌گیری مسوولان استان‌ها و حرکت‌های داوطلبانه روستائیان حرکت توسعه روستا‌ها را شتاب می‌بخشد.

وی در توضیح این طرح بیان کرد: دولت برای آورده هر روستایی یا شهری علاقه‌مند به سرمایه گذاری روستایی سه برابر تسهیلات با کارمزد چهار درصد در اختیار آنان قرار می‌دهد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری برای نمونه، میزان متوسط واریزی ماهانه در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در روستا را برای هر خانوار ۶۰ هزار تومان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: وثیقه این تسهیلات کارت یارانه یا سند ملکی خواهد بود.

رضوی با بیان اینکه در اجرای چنین طرح‌هایی مدیریت با خود روستاییان است و آنان در قبال کاری که می‌کنند سود می‌برند، بیان کرد: تسهیلات دیگری نیز برای اشتغالزایی برای جوانان روستایی جویای کار پیش بینی شده که بازپرداخت آن از سه تا هفت سال خواهد بود.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن به سرمایه گذارانی که تمایل به اجرای طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد واحدهای تولیدی در روستا‌ها داشته باشند، تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصدی داده می‌شود که وثیقه آن سند ملکی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز