خبرگزاری کار ایران

مسئول برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشور خبر داد:

آغاز رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جانبازان کشور در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۲۵

رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جانبازان و معلولان کشور، به مناسبت گرامی‌ داشت هفته دفاع مقدس از امروز در شهرستان آستانه اشرفیه گیلان آغاز شد.

مسئول برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جانبازان کشور از آغاز این رقابت‌ها در استانه اشرفیه خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، میثم رخ فروز، با اعلام این خبر افزود: در این دوره از رقابت‌ها، ۲۸ دوچرخه سوار جانباز و معلول از استان‌های مختلف کشور حضور دارند.

وی افزود: دوچرخه سواران شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در مواد یک کیلومتر، ۱۴ کیلومتر تایم تیلر انفرادی و ۵۰ کیلومتر استقامت با هم به رقابت می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: مسابقه یک کیلومتر در جاده نقره ده شهرک صنعتی کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه، مسابقه ۱۴ کیلومتر تایم تیلر انفرادی در دهستان کیسم آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول، مسابقات ۵۰ کیلومتر نیز از منطقه آزاد بندرانزلی آغاز و در شهرستان آستانه اشرفیه به اتمام می‌رسد.

رخ فروز یادآور شد: رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جانبازان و معلولان کشور، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مدت دو روز در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز