خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست امسال؛

۲۶هزار نفر در کلاس‌های مراکز فنی و حرفه‌ای گیلان جذب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۹۷

در نیمه نخست امسال ۱۴هزار نفر در بخش دولتی و ۱۲هزار نفر نیز در بخش آموزشگاه آزاد در قالب ۲۴۰حرفه، آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را فرا گرفتند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان از زیر پوشش قرار گرفتن ۲۶هزار نفر برای آموزش و تعلیم در سطح مراکز این اداره کل در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رحیم عطایی‌پور گفت: اکنون در بخش دولتی و موسسات کارآموزی آزاد ۲۲مرکز آموزشی دولتی و ۸۹۰آموزشگاه آزاد در سطح استان فعالیت دارند.

او افزود: در نیمه نخست امسال ۱۴هزار نفر در بخش دولتی و ۱۲هزار نفر نیز در بخش آموزشگاه آزاد در قالب ۲۴۰حرفه آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را فرا گرفتند.

عطایی‌پور در ادامه از بارور ساختن ظرفیت‌های آموزشی و تولیدی مدل آموزشی جدید تحت عنوان آموزش‌های بازار محور در سطح استان خبر داد و گفت: در این مدل آموزشی محصول یا خدماتی قابل ارائه به بازار خواهد بود که شرکت کنندگان در این پروژه ابتدا با مراحل تولیدی محصول آشنا شده و پس از پایان دوره آموزشی قادر به ایجاد کسب و کار و مدیریت کسب و کار برای فعال سازی بنگاه‌های اقتصادی خود در سطح جامعه باشند.

به گفته او، این مدل آموزشی با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد در حرفه‌های مرتبط با صنایع دستی و کشاورزی از امسال در تمامی شهرستان‌های گیلان آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز