خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان عنوان کرد:

معرفی بازی‌های ایرانی دفاع مقدس در غرفه بسیج رسانه

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۳۵

نمایشگاه هفته دفاع مقدس رشت در محوطه عمارت کلاه فرنگی پارک قدس رشت دایر شده است، بازدید برای عموم مردم آزاد می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برپایی غرفه بسیج رسانه در نمایشگاه دفاع مقدس رشت، گفت: معرفی بازی‌های ایرانی دفاع مقدس و پخش مستندهای بصیرتی و سبک زندگی اسلامی از جمله فعالیت‌های این غرفه است.

به گزارش ایلنا از رشت، روح‌الله جهاندیده، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه گرامیداشت هشت سال دلاوری رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی به مدت یک هفته در رشت برگزار شده است.

وی از برپایی غرفه سازمان بسیج رسانه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این غرفه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.

جهاندیده به پخش فیلم مستند بصیرتی، سبک زندگی اسلامی، نقد سبک زندگی غربی و پشت پرده فیلم‌های هالیوودی در غرفه بسیج رسانه خبر داد و گفت: ارائه و معرفی بازی‌های ایرانی دفاع مقدس و مقاومت اسلامی از دیگر بخش‌های این غرفه است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان به در اختیار قرار دادن فایل‌های ارزشی و اسلامی در حافظه فلش و موبایل بازدیدکنندگان نمایشگاه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بلوتوثاسلامی شامل تصاویر مذهبی و اسلامی از دیگر بخش‌های غرفه بسیج رسانه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس رشت در محوطه عمارت کلاه فرنگی پارک قدس رشت دایر شده است، اظهار کرد: بازدید برای عموم مردم آزاد می‌باشد.

گفتنی است، نمایشگاه هفته دفاع مقدس گیلان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب در طول هفته دفاع مقدس برای بازدید عموم مردم دایر می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز