خبرگزاری کار ایران

سردار حزنی:

ایران تسلیم زیاده خواهی‌های دشمن نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۲۳

در طول هشت سال دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک مقدس کشور در دست دشمن باقی نماند و این امر بسیار مهم و بی سابقه است.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر به هیچ عنوان تسلیم زیاده خواهی‌های دشمن نخواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید ضیاء الدین حزنی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: شهدا زیبا‌ترین جلوه‌های فداکاری را در دوران دفاع مقدس ترسیم و تمامی آحاد مردم تا همیشه مدیون از خودگذشتگی آنان هستند.

وی همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در دنیا است که برای به ثمر رسیدن این نظام همه ملت در آن سهیم و شریک بودند، اظهارداشت: در پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ایران اسلامی با تمام توان وارد صحنه شدند.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک مقدس کشور در دست دشمن باقی نماند و این امر بسیار مهم و بی‌سابقه است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا مظلومانه برای دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی تلاش و در این راه به شهادت رسیدند، افزود: راه شهیدان راه عزت و سرافرازی نظام است.

سردار حزنی با اشاره به نقش و جایگاه ولایت فقیه در دوران دفاع مقدس بیان داشت: با مدیریت مدبرانه و داهیانه امام راحل ملت ایران توانست در مقابل ابرقدرت‌ها بایستد و نگذارد به استقلال و تمامیت ارضی کشور خدشه‌ای وارد شود.

وی ادامه داد: مادامی که در زیر چ‌تر ولایت فقیه به سر می‌بریم این انقلاب شکست ناپذیر است و به راه خود با قوت و قدرت ادامه می‌دهد و به هیچ عنوان مرعوب دشمن نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز