خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه خبر داد:

اکران فیلم‌های جشنواره مقاومت در آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۵۶

به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایش ۲۱ فیلم کوتاه، ۱۰ فیلم مستند، ۱۲ انیمیشن و ۷ فیلم بلند سینمایی با موضوع دفاع مقدس درآستانه اشرفیه اکران می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: فیلم‌های جشنواره مقاومت در سالن آمفی تئا‌تر اداره ارشاد اسلامی و صحن حرم مطهر آقاسید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه اکران می‌شوند.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، محمد معافی از اکران فیلم‌های جشنواره مقاومت در این شهر خبر داد.

وی افزود: به منظور پاسداشت ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و رژیم صهیونیستی و نیز آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار، صداقت، تهعد و ایمان، ۲۱ فیلم کوتاه، ۱۰ فیلم مستند، ۱۲ انیمیشن و ۷ فیلم بلند سینمایی با موضوع دفاع مقدس در سالن آمفی تئا‌تر اداره ارشاد اسلامی و صحن حرم مطهر آقاسید جلال الدین اشرف و نیز برخی از مدارس آستانه اشرفیه اکران می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه با بیان اینکه این فیلم‌ها هم­زمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به همت سازمان بسیج هنرمندان و همکاری ادارات ارشاد اسلامی در سه شهرستان از استان گیلان به نمایش در می‌­آید ادامه داد: آستانه اشرفیه یکی از سه شهرستان است.

معافی افزود: نمایش این فیلم‌ها با همکاری آموزش و پرورش در برخی از مدارس و به وسیله مشارکت سپاه ناحیه آستانه در برخی از پایگاه‌های مقاومت روستایی و شهری انجام خواهد شد.

به گفته وی، تحلیل و بررسی و نقادی این فیلم‌ها توسط گروه سینمایی برای حاضران انجام شده و همچنین نمایشگاهی از عکس‌های دفاع مقدس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه نیز به نمایش گذاشته شده است.

وی به همکاری شهرداری آستانه اشرفیه و هیات امنای حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف اشاره کرد و گفت: فیلم‌های منتخب جشنواره بین الملللی فیلم مقاومت همزمان با ۴۰۰شهر کشور در رشت و آستانه اشرفیه گیلان اکران می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز