خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد:

رالی موتور سواری در ورزشگاه شهید عضدی رشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۵۰

نخستین مسابقات رالی، هیئت اتومبیل رالی و موتور سواری و کانون بسیج ورشکاران سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد خاطره ۳۸۰ شهید ورزشکار از مسیر ورزشگاه شهید عضدی رشت تا گلزار شهدای گمان برگزار شد.

مسابقات رالی موتور سواری به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، به مناسبت هفته دفاع مقدس سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت مسابقات رالی موتورسوار برگزار کرد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران گیلان در مورد اجرای این مسابقات اظهار کرد: اولین رالی، هیئت اتومبیل رالی و موتور سواری و کانون بسیج ورشکاران سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد خاطره ۳۸۰ شهید ورزشکار از مسیر ورزشگاه شهید عضدی رشت تا گلزار شهدای گمان برگزار شد.

هادی رفیعی افزود: موتورسواران سپس از آنجا به طرف گلزار شهدای شهرک توریستی ماسوله حرکت کردند.

وی در مورد هدف از برگزاری این مسابقات گفت: به بهانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیش از ۶۰ موتور سوار با رژه موتوری خود می‌خواهند این پیام را به جامع ورزشی اعلام کنند که‌‌ همان طور شهدا جان خودشان را فدای اسلام کردند ماهم با حضور در صحنه‌ها آ مادگی خود را اعلام می‌کنیم و همیشه راه و روش شهدا را الگو کار خود قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز