خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد:

برگزاری جشن روز جهانی کودک در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۲۰

هفته ملی کودک، فرصت مناسبی برای معرفی فعالیت‌های کانون است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری جشن روز جهانی کودک در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، نقی علیزاده، در جلسه شورای فرهنگی به اهمیت حقوق کودکان براساس آموزه‌های دینی و اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای معرفی فعالیت‌های کانون است.

وی با گرامیداشت آغاز بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس افزود: فعالیت‌های کانون پرورش فکری و نهادهای فرهنگی اگر براساس اندیشه‌ورزی و تفکر باشد، اصولی و مبنایی است اما اگر در فعالیت‌های فرهنگی فقط به روش‌های مختلف بسنده شود، فعالیت‌ها هدفمند و موثر نخواهند بود.

علیزاده از برگزاری جشن روز جهانی کودک در این استان خبر داد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد کودکان توجه به اندیشه‌ورزی، شادابی و معنویات را از جمله اصول تربیتی موثر برشمرد که در فعالیت‌های فرهنگی و پرورش کودکان باید مدنظر قرار گیرد.

وی از مربیان کانون خواست تا در هفته ملی کودک با برگزاری نمایشگاه و ارتباط با مدارس، فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون را برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها معرفی و با همکاری دیگر سازمان‌ها در هفته ملی کودک به نیاز‌ها و علایق کودکان و نوجوانان بیشتر توجه کنند.

در این جلسه نماینده اداره کل استاندارد استان گیلان نیز ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان کانون برای نسل آینده‌ساز ایران اسلامی افزود: این سازمان و کانون پرورش فکری می‌توانند برنامه‌های مختلف آموزشی و متنوعی برای کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک اجرا کنند.

معاون فرهنگی کانون نیز در جلسه شورای فرهنگی ارزیابی فعالیت‌های شش‌ماهه اول سال و اجرای طرح کانون و مدرسه در مراکز فرهنگی هنری در شش‌ماهه دوم سال را مطرح کرد.

ارایه گزارش اردوی فرا استانی اعضای ۳۱ مرکز فرهنگی هنری، گزارش انجمن ادبی، بررسی فعالیت‌های پژوهشی اعضا و مربیان و موفقیت‌های جشنواره‌های سراسری رضوی با حضور کار‌شناسان و نمایندگان مسئولان مراکز از دیگر مباحثاین جلسه بود.

برگزاری جشن روز جهانی کودک، بازدید علمی کودکان از واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها و تشویق کودکان و نوجوانان موفق از جمله‌ برنامه‌های پیشنهادی این دو سازمان برای هفته ملی کودک بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز